Здоров'я А-Я
Категорії
- Здоров'я А-Я
- Військово-лікарські комісії
- МСЕК
- Психічне здоров'я
- Реабілітація
- Медична опіка
- Вакцинація
- Протидія COVID-19
- Електронна охорона здоров'я
- Доступні ліки
- Закупівлі ліків
- Звернення громадян
- Доступ до публічної інформації
- Консультації з громадськістю
- Безоплатна правнича допомога
- Опитування
- Допомога українським медикам та армії
- Створення безбар`єрного простору
- Адміністративні послуги МОЗ
Скільки має тривати урок дитини, що навчається дистанційно у синхронному форматі в умовах воєнного стану
Відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, який зазнав змін 9 вересня 2022 року, встановлено тривалість занять для дітей відповідного класу, що навчаються онлайн у синхронному форматі*. Тривалість кожного уроку залежить від їхньої кількості.
Отже, в умовах воєнного стану або інших надзвичайних ситуацій безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання не повинна перевищувати для учнів:
- 1-2 класів – два уроки по 30 хвилин або три – по 20 хвилин;
- 3-4 класів – два уроки по 45 хвилин або три – по 30 хвилин, або чотири – по 20 хвилин;
- 5-6 класів – два уроки по 45 хвилин або три – по 35 хвилин, або чотири – по 25 хвилин;
- 7-9 класів – два уроки по 45 хвилин або три – по 40 хвилин, або чотири – по 30 хвилин, або п’ять – по 25 хвилин;
- 10-11 класів – три уроки по 45 хвилин або чотири – по 35 хвилин, або п’ять – по 30 хвилин, або шість – по 25 хвилин.
Крім того, в умовах воєнного стану, для учнів, які, перебуваючи за кордоном, здобувають освіту у другу зміну в закладах загальної середньої освіти України за дистанційною формою, відповідно до вимог Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, початок занять повинен бути не пізніше 16:00. А для учнів 1-4 класів, які перебувають за кордоном, допускається організація освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти України за дистанційною формою – у другу зміну.
* Термін «синхронний режим» врегульовано Положенням про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Він означає взаємодію між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.