Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Трансформація екстреної медичної допомоги: Які автомобілі перевозитимуть пацієнтів

Сьогодні, 26 червня, зразки автомобілів екстреної допомоги оцінили експерти шести пілотних регіонів, у яких оновиться автопарк в рамках трансформації екстреної медичної допомоги. Члени робочої групи з Вінницької, Одеської, Донецької, Полтавської, Тернопільскої областей та м.Києва ознайомилися зі зразками автомобілів екстреної медичної допомоги та обговорили перелік необхідного обладнання в них.

На робочій зустрічі виробники автомобілів для екстреної медичної допомоги (ТОВ «Бріорсон Моторс», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ», ТОВ «Автодержпостач», ТОВ «СПЕЦКОМСЕРВІС») представили автомобілі і розповіли про їхні характеристики.

Ця робоча зустріч — ще один крок у змінах екстреної медичної допомоги. На ній узгоджується потреба пілотних регіонів у автомобілях швидкої медичної допомоги та спроможності виробників.

Нові автомобілі закуповуються у рамках першого етапу трансформації екстреної медичної допомоги. Зміни впроваджуються у шести пілотних регіонах.

Нагадаємо, цьогоріч 22 травня, Кабінет Міністрів України ухвалив концепцію розвитку  екстреної медичної допомоги. Упродовж наступних п’яти років відбудуться такі зміни:

  1. Оновлення алгоритмів диспетчеризації і створення нової IT-інфраструктури, що дозволить мати інформацію про стан кожного виклику в кожний момент часу.
  2. Нові моделі освітніх заходів для працівників екстреної медичної допомоги, а також контролю якості знань (компетенцій).
  3. Оновлення обов’язкових протоколів диспетчерів і протоколів командних дій бригад.
  4. Нові автомобілі і обладнання.
  5. Гідна оплата праці екстреним медичним працівникам.
  6. Перебудова приймальних відділень в лікарнях.
  7. Збільшення доступності першої допомоги, зокрема, розбудова мережі перших реагувальників.