Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Верифікація даних пацієнта в ЕСОЗ: що важливо знати лікарям

Для забезпечення актуальності та достовірності даних пацієнта у Реєстрі пацієнтів ЕСОЗ здійснюються заходи з верифікації даних. Наразі в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ) впроваджуються нові напрями верифікації даних – шляхом обміну даних між ЕСОЗ та Державним реєстром фізичних осіб-платників податків (ДРФО) й Державним реєстром актів цивільного стану громадян (ДРАЦСГ). 

Нові напрями верифікації дозволять покращити якість даних у системі, а також мінімізувати проблеми, повʼязані з пошуком пацієнта та виявленням некоректних записів в ЕСОЗ. 

Відповідні зміни регулюються Законом України № 9272 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо верифікації відомостей про пацієнтів».

Перша на черзі – верифікація даних пацієнта з ДРФО, під час якої перевіряються ПІБ, дата народження пацієнта, а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) пацієнта. Що змінюється та що важливо врахувати лікарям – детальніше у розʼясненні.

 

Як здійснюватиметься верифікація РНОКПП пацієнта?

Перевірка РНОКПП пацієнта здійснюватиметься електронною системою охорони здоровʼя автоматично (без залучення медичного працівника) під час реєстрації чи щоразу під час оновлення даних пацієнта, а також планово з визначеною періодичністю.

Перевірятиметься як сам номер РНОКПП, так, і у разі його відсутності в ЕСОЗ, – інформація про відсутність або відмову від його присвоєння.

 

Які можливі результати верифікації? Що робити, якщо дані пацієнта не будуть верифіковані?

  1. Якщо РНОКПП, вказаний у записі про пацієнта в ЕСОЗ (або інформація про відмову від його присвоєння), збігається з даними ДРФО, то статус верифікації пацієнта буде змінено на «Успішна верифікація».
  2. Якщо в ЕСОЗ не зазначено інформацію про РНОКПП (або про відмову) пацієнта і це підтверджується ДРФО – статус верифікації буде також змінено на «Успішна верифікація». Це стосується переважно дітей, яким ще не було присвоєно РНОКПП. У таких випадках жодні додаткові дії від лікаря не вимагатимуться.
  3. Якщо дані не збігаються – статус верифікації пацієнта зміниться на «Неуспішна верифікація (потребує змін)». 

У цьому випадку:

  • для більшості пацієнтів РНОКПП буде автоматично оновлено на коректний і додаткові дії від лікаря чи пацієнта не вимагатимуться. А статус пацієнта зміниться на «Успішна верифікація»;
  • якщо РНОКПП не оновиться автоматично (переважно це стосуватиметься жінок старше 16 років), статус верифікації пацієнта буде змінено на «Неуспішна верифікація (потребує змін)». У такому випадку лікар має перевірити та за потреби оновити реєстраційні дані пацієнта або, якщо допущена помилка в РНОКПП, спрямувати пацієнта подати звернення до НСЗУ з метою оновити дані. 

Якщо дані пацієнта в ЕСОЗ відповідають даним в документах, які надав пацієнт, – необхідно спрямувати пацієнта оновити дані до Державної податкової служби.

 

Коли стартує верифікація РНОКПП пацієнта?

Верифікацію РНОКПП пацієнта буде запущено впродовж кількох тижнів. Наразі додаткова підготовка від лікарів не вимагається. Як і завжди медики мають стежити за актуальністю даних пацієнтів під час надання їм медичної допомоги та за потреби оновлювати інформацію.

 

Де знайти детальні інструкції щодо верифікації пацієнта?

Нещодавно фахівці НСЗУ спільно з експертами ДП «Електронне здоровʼя» провели вебінар Верифікація даних пацієнта: нові напрями. Що змінилося?, під час якого розглянули основні зміни, детальний алгоритм, що необхідно робити, якщо дані пацієнта не було верифіковано, а також поширені помилки, які допускають медичні працівники. Долучайтесь до перегляду та отримуйте 1 бал БПР за проходження навчання!