Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Новини

Створення безбарʼєрного простору в Україні: визначено основні завдання комунікацій

28 березня 2024
112

Людина з її потребами стоїть в центрі уваги безбарʼєрності, заради неї сьогодні перебудовуються послуги, змінюються товари, підлаштовується транспорт і приміщення.

Проінформувати про це суспільство та дати розуміння, чому створення безбарʼєрного простору в Україні сьогодні вкрай важливе – головне завдання комунікаційної стратегії для підтримки реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні  на період до 2030 року. 

Представники міністерств та центральних органів виконавчої влади на засіданні експертної ради з питань безбарʼєрності затвердили комунікаційну стратегію і обговорили заходи з її реалізації.

Зокрема, серед завдань комунікації визначені такі:

  1. Мотивувати до самореалізації власних прав і свобод людей різних суспільних груп шляхом системної комунікації рішень щодо подолання бар’єрів. 

  2. Допомагати у формуванні в суспільстві активної спільноти людей, яка розуміє важливість досягнення безбар’єрності для спільного благополуччя, а також – володіє необхідною експертизою та інструментами для її успішного впровадження.

  3. Формувати соціальну згуртованість, аби кожна людина мала можливості для самореалізації незалежно від стану здоров’я, соціального статусу, віку чи статі.

  4. Презентувати Україну як демократичну країну, де усуваються бар’єри шляхом створення доступних та інклюзивних умов для кожного і кожної.

У межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні МОЗ впроваджує флагманський проєкт «Розвиток системи реабілітаційної допомоги». Створюється нормативне підґрунтя для розбудови сучасної системи реабілітації на засадах пацієнтоцентричності, мультидисциплінарності та доказовості. Це допоможе людині усунути бар’єри для активного життя.

Стратегія безбар’єрності розроблена за ініціативи першої леді Олени Зеленської.