Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Пацієнтоорієнтованість

Категорії
Посібник “Кращі практики управління медичним закладом”

Проєкт USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив посібник на основі матеріалів онлайн курсу «Кращі практики управління медичним закладом». Посібник містить ключову навчальну інформацію онлайн-курсу за 5 основними  компетенціями: лідерство та менеджмент; фінанси; комунікація; пацієнтоорієнтованість; управління якістю.

Наприкінці кожного розділу розміщено перелік тем та вебінарів із активними гіперпосиланнями, а також список додаткових корисних матеріалів з прикладами успішних управлінських змін у тих медичних закладах, які вже пройшли навчання.

ПОСІБНИК "КРАЩІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ МЕДИЧНИМ ЗАКЛАДОМ"

Посібник для закладів ПМД. Поради для успіху.

Проєкт USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» реалізував грантову програму для 15 закладів ПМД з розвитку центрів передового досвіду.  Центри передового досвіду – це моделі найкращих практик у впровадженні нових підходів до надання медичних послуг та управління закладом ПМД. Успішні приклади центрів передового досвіду зібрані в посібнику для закладів ПМД. Посібник розроблено на основі зібраних матеріалів та практичного досвіду учасників грантової програми.  Посібник містить ключову інформацію та поради, необхідні для того, щоб команди інших закладів ПМД повторили шлях розвитку 15 центрів передового досвіду й досягли власного успіху.

ПОСІБНИК ДЛЯ ПМД

Брошура «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни»

Брошура «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» є першим матеріалом, присвяченим налагодженню взаємодії медичних працівників з людьми, які вимушені були залишити свої домівки через війну. Метою публікації є надання лікарям практичних інструментів для здійснення ефективної комунікації у кризових ситуаціях.

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

Брошура "Я знаю, що таке вразливість. Впевнені?"

Брошура "Я знаю, що таке вразливість. Впевнені?" є другим матеріалом у серії «Люди та людяність в охороні здоров’я». Вона покликана допомогти порефлексувати над власним досвідом, краще зрозуміти себе, своїх пацієнтів та колег.

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

Сервіс-дизайн: системний підхід до пацієнторієнтованості в Україні

Сервіс-дизайн – це метод управління сервісом для задоволення потреб клієнтів та бізнесу.

Проєкт USAID “Підтримка реформи охорони здоров'я”,  «Центр первинної медико-санітарної допомоги 1» Дніпровського району та КНП КМР "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" використали модель сервіс-дизайну для покращення якості обслуговування та задоволення клієнтів.

Докладніше про сервіс-дизайн та як незначні зміни можуть покращити сервіс на прикладі двох кейсів закладів ПМД читайте у брошурі.

ПЕРЕГЛЯНУТИ БРОШУРУ

 

 

Потреби вразливих груп населення в охороні здоров'я

Війна в Україні триває, і вразливих людей стає все більше. Тому дуже важливо розуміти вразливість, вміти її виявляти та ідентифікувати, а потім ефективно адресувати. Аналітичний звіт «Потреби вразливих груп населення в охороні здоров’я» - це системний розбір 24 вразливих груп та їх потреб, а також послідовний виклад рекомендацій щодо того, як задовольнити такі потреби. Крім того, цей документ містить посилання на наукові джерела та кращі світові практики, які засновані на дослідженнях і узагальненому досвіді; і тому він буде у пригоді широкому колу фахівців, які працюють з людьми, керівникам медичних закладів, соціальних служб, інших організацій в Україні.

Переглянути звіт