Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Фінанси

Категорії
ЕЛЕКТРОННИЙ ІНСТРУМЕНТ ІЗ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ НАДАВАЧА ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ «INSIGHT 8.0»

Восьма версія Електронного інструменту INSIGHT дозволить надавачам ПМД:

- використати єдину версію інструменту для розрахунків у разі надання медичної допомоги у гірських та негірських населених пунктах (за допомогою спеціального функціоналу);

- розробити проєкт фінансового плану на 2024 рік з урахуванням положень Програми медичних гарантій на 2024 рік, у т.ч. за у розрізі різних пакетів медичних послуг;

- використати у розрахунках оновлений підхід до використання коригувальних коефіцієнтів у разі перевищення ліміту поданих декларацій про вибір лікаря;

- готувати пропозиції щодо внесення змін до фінансового плану 2024 року (наприклад, у разі зміни тарифів та/або коригувальних коефіцієнтів);

- здійснювати розрахунок та аналіз індикаторів фінансової стійкості надавача ПМД;

- проводити переговори з персоналом стосовно умов та положень трудового договору;

- проводити переговори із органами місцевого самоврядування – власниками надавача ПМД;

- скористатись оновленим графічним представленням результатів проведених обрахунків.

Скористатись новим електронним інструментом можуть надавачі ПМД, які мають чинний Договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій або надавачі, які планують заключити такий договір.

 

Електронний інструмент

Інструкція для користувачів

Презентаційні матеріали

Електронний інструмент для полегшення процедури складання, затвердження та контролю за виконанням фінансового плану надавача медичних послуг

Електронний інструмент для полегшення процедури складання, затвердження та контролю за виконанням фінансового плану надавача медичних послуг  дозволить:

- виконуючи прості кроки, згенерувати Порядок складання, затвердження та контролю за виконанням фінансового плану;

- обираючи з повного переліку показників фінансового плану, згенерувати форму фінансового плану та форму звіту про виконання фінансового плану, які є частиною Порядку.

Скористатись новим електронним інструментом можуть ЗОЗ та власники ЗОЗ, які уже мають діючі на локальному рівні Порядки розробки, затвердження та контролю за виконанням фінансового плану, а також ті ЗОЗ та власники ЗОЗ, які тільки збираються фінансування охорони здоров’я. 

ВЕБІНАР ІЗ КОРИСТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТОМ

ЕЛЕКТРОННИЙ ІНСТРУМЕНТ

Базовий електронний інструмент для аналізу фінансових та програмних показників закладів охорони здоров'я 2.0

Електронний інструмент допоможе власникам закладів охорони здоров’я проаналізувати стан закладів як первинної, так і спеціалізованої медичної допомоги з точки зору програмних та фінансових показників. Інструмент дозволяє в автоматичному режимі:

- обрахунок показників для 10 закладів – 5 закладів ПМД та 5 закладів СМД;

- обрахунок фінансових та програмних показників ПМД і СМД у середовищі MS Excel;

- обрахунок агрегованих показників за видами медичної допомоги;

- зіставлення отриманих результатів обрахунків із бенчмарками (показниками для порівняння);

- генерація підсумкових таблиць із результатами обрахунків.

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ РОБОТИ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНСТРУМЕНТУ

ВЕБІНАР ІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТУ

Базовий електронний інструмент для аналізу фінансових та програмних показників 2.0
Базовий електронний інструмент із розрахунку тарифів на платні послуги для закладів охорони здоров'я «Pay&Care 4.0»

Простий у використанні інструмент «Pay&Care 4.0» дозволяє в автоматичному режимі розраховувати тарифи на платні послуги закладу охорони здоров’я після внесених вхідних даних закладу щодо персоналу, часу надання послуги, обладнання, лікарських засобів, витратних матеріалів та ін. Pay&Care 4.0 автоматично формує аналітичні таблиці з розрахунками щодо кожної послуги та графічні представлення результатів розрахунків.

У Pay&Care 4.0 передбачено можливість розраховувати тарифи для понад 400 платних послуг в рамках 24 груп відповідно до чинного законодавства. З допомогою цього інструменту ви зможете розробити тарифи для надання платних послуг; проводити переговори щодо актуалізації колективного договору, зокрема, у питанні преміювання персоналу; розробляти та вносити зміни до фінансового плану; проводити переговори з власником закладу щодо доходів та видатків.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНСТРУМЕНТУ PAY&CARE 4.0

ІНСТРУКЦІЯ ДО ІНСТРУМЕНТУ PAY&CARE 4.0

ЕЛЕКТРОННИЙ ІНСТРУМЕНТ «PAY&CARE 4.0»
Неформальні платежі на рівні закладів первинної медичної допомоги після впровадження реформи фінансування

Проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» представив результати повторного дослідження обсягів неформальних платежів на рівні первинної медичної допомоги (ПМД).  Метою дослідження було оцінити обсяги, види та поширеність неформальних платежів, які здійснюють пацієнти у закладах первинної медичної допомоги.

Під час проведення дослідження фахівці вивчали, як змінилися обсяги і частота неформальних платежів та чи вплинула реформа ПМД на цей вид корупції.  За результатами дослідження сформовано рекомендації для учасників закладів охорони здоров’я та їх власників, національних стейкхолдерів, реалізація яких може змінити ситуацію у сфері неформальних платежів за медичну допомогу.

Презентація "Неформальні платежі на рівні закладів ПМД"

Звіт "Неформальні платежі на рівні закладів ПМД"

Висновки дослідження "Викорінення неформальних платежів на рівні первинної медичної допомоги в Україні"

Інфографіка "Динаміка неофіційних платежів у закладах охорони здоров'я первинної ланки"