Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Новини

В Україні стартувала нова хвиля інформаційної компанії «Не Дай СНІДу Шанс!»

12 жовтня 2017
3122

Нову хвилю кампанії з профілактики ВІЛ «З презервативом – як по нотах» презентували у Києві. Її впроваджують у рамках Всеукраїнської інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!». На прес-конференції, що відбулась з цієї нагоди 12 жовтня у прес-центрі УНІАН, зокрема озвучили висновки останніх досліджень міжнародних експертів: більшість українців не знає, як зменшити особисті ризики інфікування ВІЛом, і лише п'ята частина населення користується презервативами.

«В Україні має розпочатися медична реформа, вагомою частиною якої є розбудова системи громадського здоров’я. Ключовим завданням реформи є попередження та інформування населення про небезпеку хвороб. І тому ми дуже раді, що міжнародні партнери сприяють впровадженню таких інформаційних кампаній, як «Не Дай СНІДу Шанс!», що заохочує до здорового способу життя та відповідальної поведінки», – зазначив заступник міністра охорони здоров’я України Роман Ілик.

Міжнародні партнери підтримують реформи у системі охорони здоров’я України та боротьбу з епідемією ВІЛу. «Німеччина підтримує європейський вибір України та визнає необхідність реформи охорони здоров’я. Ми віримо, що превентивна кампанія «Не Дай СНІДу Шанс!», яку за дорученням німецького уряду проводить в Україні Deutsche Gesellschaft  für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, є успішним прикладом втілення профілактичних заходів у розвиненій системі громадського здоров’я», – сказав заступник Надзвичайного і Повноважного Посла Федеративної Республіки Німеччина в Україні Вольфґанґ Біндзайль.

Ця інформаційна кампанія вже третій рік поспіль є результатом успішного партнерства та співпраці між урядом України та міжнародними організаціями – Об’єднаної програми ООН з ВІЛ/СНІД (UNAIDS) та компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, що діє за дорученням уряду Німеччини.

«Це вже стало гарною традицією презентувати нові хвилі кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!» разом з нашими партнерами. І ми дуже раді, що наша співпраця заради подолання епідемії ВІЛу в Україні триває. Цього року нашою кампанією ми хочемо нагадати про важливість безпечного сексу в інтимних стосунках, звідки і слоган «З презервативом – як по нотах», – зазначила заступник голови проекту «Консультування з ВІЛ/СНІД та підтримка інституцій» Тетяна Хімченко.

Співпраця з GIZ та урядом України сприяє досягненню цілей стратегії ЮНЕЙДС 90-90-90 у подоланні епідемії ВІЛ-інфекції в Україні, вважає директор UNAIDS в Україні Яцек Тишко.

«Цього року Україна приєдналася до Коаліції з профілактики ВІЛ. І ми віримо, що наша спільна кампанія та нові можливості для співробітництва з міжнародними партнерами наблизять нас до мети» - сказав Яцек Тишко.

Згідно з останніми дослідженнями міжнародних експертів, більшість українців не знають, як зменшити особисті ризики інфікування ВІЛом, та не усвідомлюють наскільки важливою є відповідальна поведінка. За оціночними даними UNAIDS у 2016 році, 73.3% нових зареєстрованих випадків інфікування ВІЛом відбулося статевим шляхом і лише 23% українців завжди або майже завжди користувалися презервативами.

Учасники гурту «Друга Ріка» охоче підтримали «Не Дай СНІДу Шанс!», щоб закликати українців відповідальніше ставитися до свого здоров’я. У новій хвилі кампанії музиканти нагадують, що проблема ВІЛ/СНІДу стосується всіх і кожного, незалежно від того, одружені ви чи ні, маєте постійного партнера чи щойно познайомились.

«Ми дуже раді долучитися до кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!». Це чудова можливість нагадати усім, що безпечний секс – це круто. Закохуйтесь, піддавайтесь пристрасті та почуттям, насолоджуйтесь близькістю з вашим партнером, але не забувайте користуватися презервативами, адже вони дійсно допомагають захистити ваше здоров’я», – сказав лідер гурту Валерій Харчишин.

Читайте також