Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Новини

У Сумах після реконструкції відкрили оновлену підстанцію швидкої допомоги

13 травня 2022
342

Попри повномасштабну війну рф проти України в регіонах продовжується робота з оновлення важливої інфраструктури. Так, у Сумах відкрито після реконструкції приміщення Першої підстанції Центральної станції екстреної (швидкої) медичної допомоги.

Відтепер 5 бригад екстреної меддопомоги — одна лікарська та чотири фельдшерські — зможуть працювати в комфортних умовах. Задля цього було виконано перепланування приміщення, яке передали для потреб медичних працівників у 2016 році.

У приміщенні повністю змінені системи комунікацій та опалення. Задля забезпечення гарячою водою були встановлені бойлери. Повністю відремонтовано санвузол, а також встановлена душова кабіна. Крім цього, провели ремонтні роботи і на фасаді приміщення: оновлено покрівлю, встановлені нові вікна та двері.

Завдяки комплексному переплануванню підстанції працівники отримали нові кімнати відпочинку для лікарів і фельдшерів та роздягальні. Збудовано навчальний клас, велику їдальню, яка облаштована необхідними меблями та побутовими приладами.

Поруч із будівлею підстанції розташовані бокси для санітарного спецтранспорту. 

Відкриття підстанції дозволяє прискорити прибуття бригад екстреної допомоги до жителів Сум та навколишніх сіл. Це дозволить зекономити кілька дорогоцінних хвилин на шляху «швидких» до хворих і потерпілих, а значить, врятувати життя та здоров’я наших громадян.

Проєкт реконструкції приміщення було здійснено за державні кошти, отримані від Європейського Союзу на умовах співфінансування з обласного бюджету.

Нагадаємо, що після звільнення Сумщини від російських окупантів, розпочався активний процес із відбудови медичної інфраструктури, яка постраждала від куль та снарядів росіян. Загалом у Сумській області ворог пошкодив 11 медичних закладів, ще два — зруйнував вщент. Відновлення медичної інфраструктури буде відбуватися з урахуванням кращих європейських практик відповідно до принципу госпітальних округів.