Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Медичним працівникам

Як поліпшити кадрову політику у медзакладі: конкурс на участь у проекті

5 квітня 2019
766

Прозорі кадрові процеси забезпечують ефективне управління персоналом у медзакладі, позитивно впливають на стосунки в колективі та підвищують якість надання медичних послуг. У 2019 році заклади охорони здоров’я можуть отримати безоплатну експертну оцінку внутрішніх процесів щодо кадрових процесів у закладі, подавши заявку до 26 квітня.

 

Хто і як може взяти участь у конкурсі

Взяти участь у конкурсі може будь-який заклад охорони здоров’я, який готовий працювати над аналізом внутрішніх процесів щодо кадрових питань.

Щоби взяти участь у конкурсі, заповність заявку за посиланням.

Буде відібрано шість заявок від закладів охорони здоров’я різного рівня.

Кінцевий термін подання заявок - 26 квітня 2019 року.

 

Як проходитиме аналіз внутрішніх процесів щодо кадрових питань

Процес аналізу внутрішніх процесів щодо кадрових питань буде включати такі етапи:

  1. Аналіз внутрішніх документів, що відображають процеси у кадрових питаннях закладу охорони здоров’я. Перелік процедур для аналізу буде наданий закладам, відібраним для участі.
  2. Інтерв’ю із керівництвом закладу та працівниками після аналізу внутрішніх документів
  3. Надання письмових рекомендацій закладу щодо формування прозорих та ефективних внутрішніх процесів у кадрових питаннях.

Докладніше:  http://bit.ly/2FWfLUT

Аналіз у відібраних закладах буде проводитися протягом квітня-червня 2019 року експертами проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» за підтримки Міністерства охорони здоров’я України.

Кожен заклад охорони здоров’я, який візьме участь в ініціативі, отримає персональні рекомендації для поліпшення діяльності закладу у сфері кадрових питань.  

Ця ініціатива спрямована на побудову прозорої та ефективної системи кадрових ресурсів у кожному закладі охорони здоров’я.  Відкриті та прозорі умови праці – це задоволений лікар, дружній колектив та мотивований персонал, котрий готовий надавати якісні медичні послуги своїм пацієнтам.

Читайте також