Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Накази МОЗ

Наказ МОЗ України від 09.07.2018 № 1279 "Про внесення змін до Розподілу витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2016 рік..."

9 липня 2018
392

Статус: Чинний

 

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

09.07.2018 N 1279

м. Київ

Про внесення змін до Розподілу витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2016 рік, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 13 листопада 2017 року № 1405а

 

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, з метою раціонального та цільового використання витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2016 рік за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в частині «Централізована закупівля витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу», на підставі листів Департаменту охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації від 13 червня 2018 року № 01-12-02/369/01/20 та Департаменту охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року № 03-01/1453

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Унести зміни до Розподілу витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2016 рік за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в частині «Централізована закупівля витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 13 листопада 2017 року № 1405а «Про Розподіл витратних матеріалів для лікування хворих методом перитонеального діалізу, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2016 рік» (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 07 лютого 2018 року № 188), виклавши його у новій редакції, що додається.

 

2. Керівнику Департаменту охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації:

1) здійснити передачу витратного матеріалу «ДІАНІЛ ПД 4 З ВМІСТОМ ГЛЮКОЗИ 3,86% М/ОБ/38,6 мг/мл, розчин для перитонеального діалізу по 2000 мл розчину» з дотриманням відповідного температурного режиму, закупленого за кошти Державного бюджету України на 2016 рік до Департаменту охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації у кількості 2000 одиниць;

2) копії документів про передачу витратного матеріалу направити до Державного підприємства «Укрмедпостач» МОЗ України та протягом 5 робочих днів з моменту фактичної передачі на баланс отримувача поінформувати ДП «Укрмедпостач» МОЗ України щодо передачі вищезазначеного витратного матеріалу.

 

3. Керівнику Департаменту охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації:

1) організувати отримання витратного матеріалу, забезпечити контроль за його зберіганням та використанням;

2) акти на списання направити до Державного підприємства «Укрмедпостач» МОЗ України протягом 5 робочих днів з моменту оформлення відповідних документів на списання.

 

4. Генеральному директору Державного підприємства «Укрмедпостач» МОЗ України Гайдуку Л.В.:

1) внести зміни до бухгалтерського обліку відповідно підпункту 2 пункту 2 та підпункту 2 пункту 3 цього наказу;

2) інформувати МОЗ України щодо передачі витратних матеріалів протягом 5 робочих днів з моменту фактичної передачі на баланс отримувача.

 

5. Відповідальним за організацію отримання витратного матеріалу визначити керівника Департаменту охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації.

 

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань європейської інтеграції Стефанишину О. А.

 

В.о. Міністра У. СУПРУН